onsdag den 10. juni 2009

"En fantastisk bog" :)

...er overskriften på Katja Vedels (15 år) anmeldelse af Hjerte i vente i Vestegnen (27. maj 2009).
Og det var en anmeldelse, som jeg blev glad for!

Uddrag af anmeldelsen:

"Hjerte i vente er skrevet så godt, at jeg er sikker på at enhver der læser den, på et eller andet tidspunkt kan sætte sig ind i, og forstå, hvordan Gry har det."

"Når man læser bogen, bliver man heller ikke i tvivl om at den er skrevet af en ung person (...) og dette gør den lidt mere interessant at læse."

"Alt i alt, synes jeg det er en fantastisk bog, og den rørte mig på mange måder. Jeg vil varmt anbefale man læser den, uanset alder."

Samme dag som Vestegnen udkom med denne anmeldelse, blev interviewet med mig også trykt i Albertslund Posten:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar