onsdag den 23. april 2014

Sjælens Bånd

I dag skete der noget godt. I dag gik jeg nemlig i gang med Havets Tåre 3!
Jeg havde slet ikke besluttet, at det lige var i dag, jeg ville begynde på bogen. Faktisk troede jeg, at jeg ville skrive på nogle helt andre ting i denne uge (det har jeg også gjort lidt). Men så pludselig i morges havde jeg lyst til at starte på Sjælens Bånd.

Sjælens Bånd er 3. bog i serien om Lejla og Seths kamp for at få hinanden i en undervandsverden befolket af havfruer og havmænd. Jeg vil ikke fortælle så meget om bog 3 endnu, da det giver lidt for mange spoilers til bog 2, som ikke er udkommet endnu. Men jeg kan da fortælle, at jeg i flyet på vej hjem fra Island lavede plotarbejdet til Sjælens Bånd. Så jeg ved rimelig meget, hvad der skal ske.

Sjælens bånd er pt. 772 ord lang. Det svarer til ca. halvanden side. Havets Tåre er 23.315 ord lang, så der er et godt stykke vej endnu før jeg står med en færdig bog. Derfor kan jeg heller ikke sige noget om, hvornår den udkommer endnu.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Ingelise. DET er jeg glad for at høre. Jeg glæder mig også. Og nu er bogen færdig, den skal bare rettes i gennem:) Mange hilsner Camilla

      Slet