tirsdag den 24. februar 2009

"10 gode" og foredrag på Sortedamsskolen

Politiken har nævnt Hjerte i vente som en af "Ti gode" bøger! I sektionen Bøger i lørdags.
Med billede af romanen og uddrag fra anmeldelsen forrige lørdag. Så fint:)

I sidste uge var jeg ude på Sortedamsskolen og fortælle om Hjerte i vente, hvordan jeg havde skrevet den op læse lidt op i én af skolens ottendeklasser. Det er rigtig spændende at præsentere sin roman og høre elevernes mange spørgsmål. Alt fra "Tjener man mange penge på at skrive en bog?" til "Hvordan finder du på handlingen" og "Ved du hvad hele bogen skal handle om, inden du går i gang?"

Jeg håber, at jeg i fremtiden kommer til at besøge mange flere skoler og fortælle om Hjerte i vente og skriveprocessen, samt at jeg får mulighed for at holde skrivekurser og -værksteder både i folkeskolen og gymnasiet. Kontakt mig endelig, hvis du vil have et tilbud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar