tirsdag den 10. april 2012

Veninder for altid 7 på vej

Jeg kan se, at nogle af jer er begyndt at google "Veninder for altid 7" - så her kommer lidt kort nyt om bogen!

Jeg er ved at skrive den nu. Jeg har skrevet  lidt over 3/4 af bogen. Jeg kan fortælle så meget, som at den handler om Ji, Jose, Tammy og Ane, og også en del om kærlighed. Det er den sidste bog i serien, og det er både spændende og lidt trist at skulle skrive den.

Senere på måneden vil jeg skrive lidt om, hvordan bogen er opbygget og hvem der er fortæller og den slags. Så det kan I glæde jer til:) Det kan du i øvrigt også følge med i på min Facebook side: http://www.facebook.com/pages/Camilla-Wandahl-Forfatter-officiel-side/198233793592919

Det er endnu ikke sikkert, hvornår bogen udkommer. Men der kommer nok et prøvekapitel eller to op her på bloggen på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar