onsdag den 7. november 2012

I dag udkommer Søstre på de syv have 1 og 2!


I dag udkommer Søstre på de syv have 1 og 2!
De hedder Den Sorte Vinge og Den magiske storm. 

Min allerførste bog, som aldrig blev udgivet (den hed Blodmånens datter 1 - Sjælespiserne), var en stor, tyk fantasybog. Siden har jeg jo mest skrevet realistiske bøger. (okay, Et blodigt spil kunne ikke ske i virkeligheden:-)). Men nu glæder det mig rigtig meget, at jeg med Søstre på de syv have er på vej tilbage til den eventyrlige fantasy-genre! (men bare rolig - jeg skriver også stadig realistiske bøger:-)).

God læselyst:-)

Ps. De flotte forsider er lavet af Jesper Ejsing og Ingo Milton. Der er også tegninger inde i bøgerne, og i bog 2 har Christian Guldager været med til at tegne. Og bagsiderne er faktisk layoutet af Alette Bertelsen. Så det er mange folk, der har været inde over de bøger:-)

Pps. Jeg kan allerede nu afsløre, at tredje bog i serien kommer til foråret. Den hedder Den røde slange, og forsiden er lige på trapperne:-)

Ppps. Både piger og drenge kan læse bøgerne!

Pppps. Jeg fortæller om bøgerne på Bogmessen i Bellacenteret på søndag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar