torsdag den 20. juni 2013

Sommerhilsen 3. Havets Tåre

Jeg var forbi forlaget i går for at aflevere korrektur-rettelserne til Søstre på De Syv Have 4. Og så fik jeg denne bunke papirer med hjem! 
Min redaktør og hendes redaktionsassistent har begge læst min nye paranormale romance i gennem, og forlaget vil gerne udgive den:) Så nu er spørgsmålet bare hvor lang tid de sidste rettelser tager. Fx skal jeg luge ud i steder, hvor der står 'som om'. Og beskrive nogle af de magiske elementer endnu mere (det bliver sjovt). Men det er planen at bogen udkommer enten i slutningen af 2013 eller begyndelsen af 2014.
Jeg skal stadig beslutte, hvad bogen skal hedde - og det kan du stadig stemme på her på siden! Men indtil videre er det Havets Tåre, der er flest der kan lide:)
Hvis du er nysgerrig efter hvad bogen handler om, så afslører billedet ovenfor faktisk ret meget, hvis du kigget grundigt på det:)
Nu venter jeg bare på kontrakten, før jeg åbner en champagne og skåler på den nye bog:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar