lørdag den 1. juni 2013

Sommerferie på bloggen

Sommerfoto fra Zoo maj 2013 (det er pelikaner!)
Så er det endelig sommer i Danmark! 
I sommermånederne juni, juli og august holder bloggen sommerferie-pause.

Jeg bruger sommermånederne på at skrive på nye bogprojekter og redigere de bøger, der skal udkomme i slutningen af 2013 og i 2014. Desuden har jeg et par foredrag og skrivekurser for børn og unge i sommermånederne.

Jeg skal også holde ferie, hvor jeg forhåbentligt kommer lidt ud at rejse eller oplever nogle spændende ting i Danmark, og også får tid til at hygge mig med familie, venner og hunden i den danske sommer. Og måske får jeg også tid til at læse en hel masse gode bøger!

De næste to bøger jeg udkommer med er ASK KONGE TABER (planlagt til september 2013) og Den Kolde Nøgle (planlagt til oktober 2013)


Rigtig god sommer og ikke mindst rigtig god læselyst!

Omslag. Stoltze
Omslag: Ejsing/Bertelsen/Milton

Ps. Men måske kommer jeg med et par sommerhilsner i løbet af ferien.
Pps. Har du læst første kapitel (gratis) af Isabella og det store modeshow? Du kan læse den her. Husk at vælge dansk, hvis den er på engelsk:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar