mandag den 16. juli 2012

Sommer og skrivning

Kære læsere af bloggen (og mine bøger)

Jeg vil gerne ønske jer alle sammen rigtig god læse- og skrivelyst på ferier og derhjemme hele sommeren!

Jeg opdaterer stadig bloggen hen over sommeren, men da jeg er i gang med at gøre de to første bind i Søstre på De syv Have-serien færdige (og skriver på en helt-ny-endnu-hemmelig-ting), har jeg lidt mindre tid til bloggen. Det håber, jeg, I vil bære over med.

Her får I til gengæld et dejligt sommer-billede fra Torup Bogby, hvor jeg har holdt kursus sammen med Nicole Boyle Rødtnes i år.

Mange sommerhilsner Camilla


Ps. Jeg afleverede korrekturen på Veninder for altid 7 i sidste uge. Det vil sige, at det eneste bogen mangler nu er at blive trykt som en rigtig bog! Jeg venter spændt ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar