tirsdag den 3. februar 2015

Forfatter på barsel

I dag går jeg på barsel, men det betyder ikke, at bloggen ligger stille. Jeg har nemlig lavet en masse spændende indlæg til jer, som automatisk kommer på bloggen ca. hver 14. dag de næste måneder. I kan både læse bag om mine bøger, smuglæse nogle kommende tekster og få gode læsetips. Ja, jeg har samlet lidt af hvert til jer:)
I er stadig velkomne til at skrive en masse kommentarer her på bloggen, men jeg får nok ikke svaret på dem, før jeg er tilbage fra min barsel. Men jeg læser dem og glæder mig over dem!

Omslag: Brethdesign
og Bertelsen
Jeg har også skrevet to bøger, som udkommer, mens jeg er på barsel. Det er den romantiske havfrue-bog Sjælens Bånd (Havets Tåre 3), som udkommer 6. februar (altså lige om lidt!) og min tøse-veninde-bog til alle jer, der elsker Veninder for altid: Til min bedste veninde i verden, som udkommer engang efter sommerferien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar