fredag den 6. februar 2015

Endelig udkommer sidste bog om Havets Tåre!

I dag udkommer sidste bog i serien om Lejla og Seths kamp for at få hinanden og redde havriget fra den onde havkonge, Lorex. De første to bøger i serien hedder Havets Tåre (1) og Hjertets Kald (2). Bog 3 hedder Sjælens Bånd.
Serien er foreløbigt helt slut, men jeg må ærligt indrømme, at jeg har flere idéer til havfrue-historier (men ikke om Lejla og Seth). Jeg har dog også MANGE andre idéer, så jeg skal ikke skrive mere om havfruer lige nu. Men man ved jo som bekendt aldrig, hvad fremtiden vil bringe:)

Det super smukke cover er lavet af Mette Breth/Brethdesign (Alette Bertelsen har dog lavet skrifterne). Alle tre covers i serien er smukke, men her synes jeg alligevel at Mette har overgået sig selv.

Du kan læse mere om bogen her og købe den på Saxo her.
Bogen kan læses fra ca. 10 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar