onsdag den 19. februar 2014

Havets Tåre på vej ud i verden

Breth/Bertelsen
For nogle dage siden blev jeg ringet op med en nyhed, som gjorde mig rigtig glad: Min havfrue-historie er blevet udvalgt til at være med i en nordisk bogklub! Det betyder, at ikke mindre end 33.000 piger fra Norge, Sverige, Tyskland og Finland (altså abonnenter i klubben) får Havets Tåre! Jeg er ved at gå bag over ved tanken om, hvor mange nye læsere det giver Lejla og Seth. De slår vist nogle slag med halerne i vandet:-)
Det glæder mig rigtig meget, at forlaget og bogklubben tror så meget på Havets Tåre og Seth og Lejlas kamp for at få hinanden. Og det glæder mig også, at bogen kommer til at blive oversat, for det har jeg ikke prøvet før (jo, med Isabellas Diary, men det er jo en online historie, så det tæller ikke på samme måde som en papir-bog, synes jeg)

Jeg er også begyndt at få tilbagemeldinger fra testlæsere og fra mit forlag på Havets Tåre 2 (Hjertets Kald). Den bliver heldigvis godt modtaget - men jeg har da også fået nogle idéer til ting, som jeg kan ændre eller tilføje i handlingen. Nogle af tingene kommer med i bogen, andre ikke. Og andre igen gemmer jeg til bog 3. Jeg starter på at rette Hjertets Kald i gennem i morgen. Hvis alt går vel, kan den udkomme til juni! (men det er lidt for tidligt at love noget endnu).

Forsiden til Hjertets Kald er i øvrigt på vej. Jeg er MEGET spændt. Bog 1 syntes jeg jo var super flot!

Og så har jeg (måske) fundet på en titel til 3. (og sidste) bog om Lejla, Seth og Havets Tåre: Sjælens Bånd. Hvad synes I om den titel?

3 kommentarer:

  1. Min første kommentar nåede vist ikke igennem, så vil prøve at sende endnu en lykønskning af sted :o) Lyder super spændende med den nordiske bogklub. At blive læst af piger i Norge, Sverige, Tyskland og Finland ... helt fantastisk.

    Det er stort! Og stort tillykke :o)

    SvarSlet
  2. Hvor sejt at komme med i en bogklub, og endda blive oversat til flere sprog i samme ombæring! Stort tillykke, Camilla :)

    SvarSlet