mandag den 27. april 2009

Foredrag på Christianshavns Bibliotek!

Lørdag den 25. april var der BogfestivalChristianshavns Bibliotek - og jeg fortalte om Hjerte i vente på børnebiblioteket sammen med en række andre forfattere til børne- og ungdomsbøger!

Forfatterne til arrangementet var:
Lise Bidstrup, fantasyforfatter, aktuel med Shinobi-serien

Brian Christensen, 2. præmievinder i Gyldendals kærlighedskonkurrence med Et vink til himlen

Camilla Wandahl, forfatter og underviser, aktuel med Hjerte i vente

Camilla Mills, fantasyforfatter, aktuel med Vilde Mille og de 7 nøgler

Dorte Emilie Røssel, forfatter til den personlige beretning Jeg brød et løfte.

Desuden var der et børnedukketeater om Skt. Jørgen ved Nocando.

Foredrag & skriveundervisning
Jeg fortalte om Hjerte i vente - hvordan jeg havde skrevet den, hvad den handlede om, og hvordan jeg havde fået inspiration til den. Herefter kom jeg med et par gode råd til unge forfatterspirer - og tilhørerne fik lov til at prøve kræfter med en klassisk hurtigskrivnings skriveøvelse.
Det var rigtig spændende, og tilhørerne virkede meget interesserede - og da arrangementet var slut, stod min bog ikke længere på hylden - nogen havde lånt den:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar