tirsdag den 6. juli 2010

10'årig anmelder Et blodigt spil


Et Blodigt spil er blevet anmeldt af 10'årige Emily fra Børnepanelet i Albertslund. Hun skriver blandt andet:

"For det første; det er virkelig en god bog, fordi den er spændende (sad med en klump i halsen i lang tid under læsningen), og så kommer man rigtig godt ind i bogen!
For det andet; første gange jeg så forsiden, troede jeg, at den handlede om pigen. Men da jeg kiggede lidt nærmere, så var hovedpersonen også på!
For det tredje; det er til jer der skal læse bogen. HUSK at kigge på kapitlernes navne!
Jeg kan lige så godt sige det; bogen slutter med et spørgsmål, så der kommer sikkert en to'er, det håber jeg i hvert fald. Så jeg glæder mig til 2'eren!"

***** (5 ud af 6 stjerner)

----

Jeg er før blevet spurgt, om der kommer en toer. Det er lidt skægt, for oprindeligt var det faktisk en serie på tre bøger, men så lavede jeg den om til en enkelt bog. Det var meningen, at Gregorius Den Evige skulle vende tilbage!
Hvem ved - måske vender han en dag tilbage?
Nu skal jeg dog først skrive Veninder for altid færdig. Regner med at skrive dem færdige her hen over sommeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar