søndag den 2. januar 2011

Hvor ofte opdateres bloggen?

Et af de store spørgsmål, når man vælger at følge en blog er, hvor ofte den opdateres. De fleste har prøvet at følge en blog, og så gå ind på den maaange gange, uden at der er sket noget nyt. Så bliver man træt af det. Måske stopper man endda med at følge bloggen.

Bloggeren bag Skrivekrampe.dk råder bod på dette problem ved på sin blog at fortælle, at han opdaterer hver mandag. Og overholde det!

Jeg har overvejet at gøre det samme (dog en anden ugedag:-)), men ikke besluttet mig endnu. Til gængæld bestræber jeg mig på at opdatere bloggen hver uge.

Det lykkedes (i hvert fald i gennemsnit) sidste år!
Jeg har regnet ud, at jeg opdaterede bloggen hver 3. dag i 2010. Det er dobbelt så meget som i 2009, hvor jeg opdaterede hver 6. dag.

Jeg håber, at jeg kan blive ved med at opdatere ofte - samtidig med, at jeg også administrerer min blog om Fiktionsskrivning.

Godt nytår i øvrigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar