torsdag den 30. maj 2013

Paranormal romance - titel?

Jeg har faktisk skrevet en paranormal romance (overnaturlig kærlighedshistorie). Jeg skrev den sidste år, og er nu i gang med at rette den i gennem, så den forhåbentligt kan blive så super god, at forlaget vil udgive den.

Bogen er primært til piger mellem 11 og 16 år.

Mens jeg er ved at rette den i gennem kom jeg til at tænke over titlen, og jeg er i tvivl om to titler, nemlig:
Perlens sang og Havets tåre.
Derfor har jeg oprettet en afstemning til højre på bloggen, hvor du kan stemme på, hvilken titel du bedst kan lide.
Bare forestil dig, at du hørte om en paranormal romance, der hed enten Havets Tåre eller Perlens sang og så stem ud fra hvilken titel, der tiltaler dig mest:-)
Hvis du har kommentarer til titlerne må du gerne skrive dem i dette indlæg.

Ps. Jeg kan ikke love noget som helst om, hvornår og om bogen udkommer endnu, for forlaget har ikke sagt ja til den endnu:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar