mandag den 29. september 2014

Mød Camilla Wandahl

Foredrag efteråret 2014
Foto: Jørgen Brieghel-Müller/AP

Jeg holder en række foredrag og oplæsninger i efteråret 2014. Nogle af dem er på bogmesser, andre på skoler eller biblioteker. Neden for kan du se en liste, og så kan du jo google stedet, hvis du vil se, om det er et foredrag, som du kan komme til. Nogle af foredragene/oplæsningerne er primært for skoleklasser, der har aftalt det med biblioteket, men du kan jo altid prøve at ringe til biblioteket og spørge, om der også er plads til dig, hvis du gerne vil med:)

Fantasy-bogmessen
Jeg fortæller primært om Søstre på De Syv Have (og lidt om Havets Tåre) på Herlufholms Fantasybogmesse. Det er også muligt at købe en bog og få den signeret.
Sted: Herlufsholms Kostskole
Tid: 18. oktober 2014 ca. kl. 14.

Søstre på De Syv Have på Østerbro
Jeg besøger biblioteket og præsenterer samt læser højt af Søstre på De Syv Have og svarer på spørgsmål fra salen. Primært for skoleklasser, der har aftalt det med biblioteket.
Sted: Østerbro Bibliotek
Tid: 29. oktober 2014 kl. 13

Skolebesøg med Line Kyed Knudsen
Jeg og forfatter Line Kyed Knudsen gæster en skole og fortæller om vores forfatterskab (især Søstre på De Syv Have og Hjemsøgt-serien), læser højt og besvarer spørgsmål fra børnene.
Arrangementet er for skolens mellemtrinselever.
Sted: Søndersøskolen (Furesø)
Tid: 4. november 2014

Bogmessen
Jeg fortæller på Børnescenen om Søstre på De Syv Have og bagefter giver jeg autografer hos Børnenes Boghandel. Der er også mulighed for at købe bøgerne.
Sted: Bogmessen i Bellacenter
Tid: 7. november kl. ca. 16.

De Store Læser (CFU)

Angst, rodløshed, kontroltab
- og forelskelsens besættende kraft
I Camilla Wandahls ungdomsromaner kredser hovedpersonerne omkring angsten for at tabe kontrollen, forsøget på at finde sig selv og den første, vilde forelskelse. Camilla Wandahl vil fortælle om de tre romaner: Hjerte i vente, Ask, konge, taber og Havets tåre.
 
Sted: Golf Hotel Viborg
Tid: 29. Januar 2015
Nb: Jeg kommer også ind på min aktuelle roman Som en tikken under huden.

Hvis du ønsker at booke mig til et foredrag eller en oplæsning - eller bare at høre nærmere - kan du altid kontakte mig på camilla.wandahl@gmail.com


Ingen kommentarer:

Send en kommentar