mandag den 21. september 2015

Andreas drenge-liste

Jeg elsker tøsebøger:)
Omslag: Sarah Mille Jessen/Tove Krebs Lange

Andrea fra min bog Til min bedste veninde i verden ELSKER at lave lister. Over alt muligt. Her er hendes liste over, hvorfor hun hader den nye dreng i Fridas hus:













4 grunde til at hade den nye dreng, der bor i dit hus (og alle andre drenge)

1.     Fordi han bor i dit hus. Hvis hans familie ikke var flyttet derind, kunne I måske ikke have fået huset solgt. Og så var I nødt til at blive boede = vi havde stadig været naboer og kunnet løbe ind til hinanden gennem hullet i hækken.
2.     Nu bliver jeg nødt til at få far til at lave det (kan man overhovedet det?) for tænk, hvis DRENGEN går gennem det og pludselig står og ser på mig, når jeg lige har været i bad og ikke har tøj på? ADR!
3.     Drenge er bare pr. definition klamme. De går ikke i bad medmindre deres mor siger, de skal. Og de piller bussemænd i timerne og sætter dem fast under bordene i skolen sammen med store klumper tyggegummi (kan du huske Nicklas? Dobbelt ADR!) Godt, vi besluttede, at alle drenge kunne flytte til Mars, og at vi aldrig skal have en kæreste.

4.     Det eneste, de gider at lave, er at spille dødssyge computerspil og se film, hvor alle bliver splattet ud af rumvæsner. De har ingen fantasi.

(   (Jeg er ikke helt enig med Andrea i hendes betragtninger, men de var sjove at skrive ned:))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar