tirsdag den 27. oktober 2009

Forsidetegning til Et blodigt spil!

Så har Patrick Leis sendt en forsidetegning til Et blodigt spil. Jeg synes, den er rigtig flot. Specielt er jeg vild med kontrasten mellem det sorte, hvide og røde. Dystert på en spændende måde, synes jeg. Og hele vinklen med den krumme kniv og pigen - super. Kniven er lige præcis så klam og krum som jeg havde forestillet mig, da jeg beskrev den i bogen!
Som du kan se i forrige indlæg er det også en sort/hvid tegning inde i selve bogen.

Forsiden er selvfølgelig ikke færdig, der mangler bogens titel og mit navn. Og så er bogen en del af Zoomserien, så seriens logomønster skal også på. Det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at se ud, når forsiden er helt færdig. Og det får I læsere selvfølgelig også lov til at se!

Når nu vi er ved gysergenren, så vil jeg gerne lige gøre lidt reklame for en Gyseraften som jeg holder på Det Danske Skriveinstitut tirsdag d. 24. oktober kl. 18-22. Vi skal skrive gys - begyndelsen, midten og slutningen af en novelle, og det er for alle uanset hvor meget man har skrevet før, og så koster det kun 250 kr. at komme.
Du kan læse mere og tilmelde dig her under kursuskalender efterår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar