tirsdag den 30. august 2011

Veninder for altid får 6 stjerner

Veninder for altid 2-4 har fået 6 stjerner på Kultur for unge.

Der står nogle rigtig pæne ting om serien, blandt andet:

"Jeg synes denne serier er super god, spændende og hyggelig. Man føler virkelig, at man kender pigerne." (om Jose)

"Jeg kan rigtig godt lide at Camilla Wandahl, som jo er forfatteren til ‘Veninder for altid’-bøgerne, bruger ting i historien, som vi kender, for eksempel spiller pigerne Wii, ‘Singstar’, ‘Just dance’ og hører ‘Hannah Montana’. Jeg synes at det er rigtig godt, at det bliver vist, at det er nu, at de bøger bliver lavet, at det er nu bøgerne foregår." (om Ane)

"Jeg glæder mig så meget til at 5´eren af ”Veninder for altid” serien, som hedder ”Drengekaos” udkommer til efteråret." (om Tammy)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar