fredag den 2. september 2011

Foredrag om Veninder for altid

Jeg holder meget gerne foredrag om pigeserien Veninder for altid på skoler, biblioteker og bogmesser.

Til foredraget fortæller jeg om:

- Hvordan jeg blev forfatter
- Hvordan jeg fik idéen til Veninder for altid
- Hvad bøgerne handler om
- Og så kommer jeg gerne med nogle tips til børn, der selv drømmer om at blive forfattere.

Jeg læser også gerne lidt op. I går holdt jeg foredrag i Aarhus til bogfestivalen Vild med ord. Der var mange glade børn og gode spørgsmål til bøgerne og livet som forfatter.

Hvis du er lærer eller bibliotekar, er du velkommen til at kontakte mig for nærmere oplysninger på Camilla.Wandahl [snabela] gmail.com

Hvis du gerne vil høre et foredrag om serien Veninder for altid, kan du besøge Bogforum 2011 til november, hvor jeg holder foredrag om fredagen.


Nyhedsbrev om Veninder for altid
Husk at du kan få alle nyhederne om Veninder for altid-serien ved at sende en e-mail til Veninderforaltid@gmail.com og skrive "Jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet" i mailen:-) Det er selvfølgelig gratis, og du kan altid melde dig fra igen, hvis du ikke længere vil have nyheder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar