mandag den 25. januar 2016

Bloggens nye struktur

Foto: Carsten Lauridsen
Før jeg blev mor, skrev jeg et indlæg når jeg lige fik en idé til et. Men da jeg gik på barsel, lavede jeg alle indlæg til 2015 på forhånd - og det fungerede super godt. Så det har jeg besluttet at fortsætte med.

Jeg har fået en ny, lækker hjemmeside, som du kan besøge her. Der står alt om mine bøger og foredrag.

Derfor har jeg valgt, at bloggen her fremover skal fortælle alt det uden om bøgerne. Det vil sige om skriveprocessen, og hvordan det er at være forfatter. Bloggen henvender sig især til mine læsere og folk, der selv drømmer om at blive forfattere (børn, unge og voksne).

Men da jeg lige er blevet mor, og jo også skal have tid til at SKRIVE bøgerne (ellers er der jo ikke noget at blogge om!) har jeg besluttet at der (kun) udkommer ét indlæg i starten af hver måned her på bloggen. Til gengæld vil jeg gerne love, at det (i hvert fald for det meste) bliver nogle indlæg med substans, fx skrivetips, bag om bøgerne og lignende.

Jeg håber, at I stadig vil følge med herinde, og lover jer, at jeg i hvert fald har planer om 2xskriveråd og 2xbag om bøgerne det kommende år! Og mere skal nok komme til!

Jeg mikroblogger på min officielle Facebook-side - det er altså der, jeg fortæller om forfatterhverdagen og mine nyeste udgivelser osv. Og så lægger jeg også billeder op på Instagram på @camillawandahl - I er mere end velkomne til at følge med!

Mange hilsner Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar