mandag den 11. oktober 2010

Forfatterreception

En af de fantastiske ting ved at have været medlem af Håbefulde Unge Forfattere i flere år inden jeg debuterede, er alle de gode forfattervenner jeg har fået der. Og nu, hvor flere af os begynder at debutere, er der også hyggelige og sjove receptioner i anledning af bøgerne.

I lørdags var jeg til Marie W. Oscilowskis reception i anledning af debutromanen Solo, som er udkommet på Høst og Søn for få dage siden. Faktisk kender jeg Marie allerede fra folkeskolen, men vi har begge været medlem af Håbefulde Unge Forfattere siden vi var 17 år.

Jeg genlæste Solo i går aftes, og jeg synes, den er enormt god. Jeg fik tårer i øjnene på side 94 og 132 - selvom jeg havde læst bogen som 1. udkast inden den udkom!
Den er intens og rørende - det er en bog, der går tæt på hovedpersonen My og helt ind i hendes følelser. SÅ velskrevet!

Forresten har Albertslund Posten postet en lille artikel om Marie og mig på deres hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar