tirsdag den 19. oktober 2010

Skrivekurser for alle aldre

[Nedenfor min seneste nyhedsbesked fra min facebook-gruppe. Den skal I bloglæsere ikke snydes for!]

Hej alle sammen!
Det glæder mig enormt meget at jeg kan fortælle, at jeg holder både Teenage-skrivekursus, er med til at arrangere Håbefulde Unge Forfatteres næste weekendkursus og holder skrivekursus i Birkerød til foråret. Og så er min nye bog på trapperne!

ER DU EN SKRIVEGLAD TEENAGER?
Jeg har oprettet en event til teenage-skrivekurset d. 20. november 2010 i min gruppe Camilla Wandahl - forfatter og skrivelærer på Facebook, ellers kan du læse mere om kurset på her, hvor du også kan tilmelde dig - der er stadig ledige pladser. Kurset er fra 12-19 år. Både begyndere og mere øvede skrivende er velkomne!

WEEKENDKURSUS med HÅBEFULDE UNGE FORFATTERE!
For fjerde år i træk holder Håbefulde Unge Forfattere weekend-skrivekursus. Det løber af stablen 5.-6. februar 2011 - men tilmeldingen sker allerede i perioden 29. oktober til 3. december!! Temaerne i år er plot, personer, sproglige virkemidler, dialog og hvordan man bliver udgivet
Kurset er både for medlemmer og ikke-medlemmer og meget billigt. Læs meget mere her.

SKRIVEKURSUS I BIRKERØD TIL FORÅRET
Til foråret holder jeg tre sammenhænde lørdags-skrivekurser i Birkerød (modul 1-3). Mest for voksne, men alle er velkomne. Du kan allerede nu tilmelde dig de tre kurser nu.
Læs mere her.

VENINDER 3 - ANE - PÅ TRAPPERNE
Til slut vil jeg fortælle, at Ane udkommer d. 26. februar, og jeg har lige modtaget kassen med mine egne bøger - de er flotte! Ane er den sportsglade af de tre piger. Bøgerne kan godt læses hver for sig, men er nok bedst som en serie, og så er Ji den første bog i serien. Den står på næsten alle biblioteker og i næsten alle boghandlere:-)
Tammy er jeg i skrivende stund ved at printe 1. udkast af, så min redaktør kan læse det!

God læse- og skrivelyst her i efterårsferien!

Venlig hilsen Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar